Wednesday 15 January 2014

International Candle Light Service | 国際キャンドルサービス


We thank you for praying for the International Candle Light Service which was held on the 24th of December. Tim's sermon in English, and Ai's translation into Japanese went well, and we were able to share the gospel to those who same. we are thankful that some non-Christians came to the event.
all together there were around 50 present, and we enjoyed fellowship after the meeting. a non-Christian said "It was a cleansing experience". please pray for her, that the gospel might take root. please pray that the gospel preached might have reached those who heard, and that the Lord will continue to work in them, resulting in their salvation.
12月24日に行われた国際キャンドルサービスのためにお祈りくださり、ありがとうございました。ティモシーの英語でのメッセージと愛の通訳も無事に守られ、福音を伝えることができました。当日は50名近くの方々が来てくださり、未信者の方も来てくださいました。礼拝の後には、お茶やケーキが出て、交わりの時を持つこともできました。未信者の方も「心が洗われました」と言ってくださいました。メッセージが聞いてくれた人たちの心に届き、神様が働かれて、未信者の方々が引き続き教会へ足を運び、救いに導かれますよう、どうぞお祈りください。

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment